REGULAMENT
Muzica şi iubirea pentru dans ca artă supremă, numărul de ore de repetiţie, coregrafia, dorinţa de a excela şi de a-şi demonstra talentul propriei persoane, părinţilor şi prietenilor reprezintă destule motive pentru copiii noştri de a fi prezenţi în calitate de concurenţi în cadrul celui mai important Festival de Dans si Gimnastica pentru Copii si Tineret „Triumf”, ajuns în acest an la ediţia a XI-a.
Evenimentul va avea loc Sambata in data de 01 APRILIE 2023 la Casa de Cultură a Studenților, Bucuresti.
Festivalul de Dans pentru Copii şi Tineret „Triumf” îşi propune promovarea şi implementarea gustului pentru frumos, dezvoltarea armonioasă a corpului prin alte metode decât cele tradiţionale din orele de educaţie fizică, spargerea barierelor timidităţii prin acumularea unor emoţii constructive, dezvoltarea unei educaţii a esteticului si a frumosului in rândul copiilor preşcolari, elevilor şi tinerilor.
REGULAMENT Click Aici
CERERE DE INSCRIERE
APPLICATION FORM
ARGUMENT
Festivalul are ca scop creşterea numărului de activităţi destinate promovării copiilor preşcolari, elevilor şi tinerilor amatori cu aptitudini în domeniul cultural, artistic, sportiv şi de divertisment având ca specific dansul: modern, contemporan, etno, gimnastica-aerobic, hip-hop, tematic,sportiv, streetdance, de societate, latino, popular, majorete, etc.
CONDITII DE INSCRIERE SI PARTICIPARE
Înscrierea la festival se face de către un reprezentant al formaţiilor de dans prin trimiterea cererilor de înscriere puse la dispoziţie de către organizatori, până pe 20 Martie 2023 la adresa de mail triumfdancefestival@gmail.com precum si achitarea taxei de înscriere prin banca în contul deschis la ING, cont: RO41INGB0000999907423389, titular Asociatia Municipala Sportul Pentru Toti Bucuresti , cu achitarea comisionului de transfer specific, urmand a fi trimis ordinul de plata pe mail, cu mentiunea : Festival Triumf- Numele Trupei sau alte detalii necesare pentru recunoasterea momentului inscris la festival.
Înscrierea formațiilor în cadrul Festivalului reprezintă acceptarea condițiilor de către participanți, înregistrate în Regulamentul Festivalului.
TAXA DE PARTICIPARE :
Solo: 150 lei / persoana/ moment
Duo: 100 lei / persoana/ moment
Trio/ Quartet: 90 lei/ persoana/ moment
Formatie: 70 lei/ persoana/ moment
Limita de timp
– solo, duo, trio, quartet: 01:00-02:00 min
– formatii: 01:00-03:30 min
PROGRAM ORIENTATIV
09:00 – adunarea echipei tehnice si primirea invitatilor;
10:00- 22:00 intrarea pe serii a participantilor
22:00- incheierea evenimentului.
CATEGORII DE VARSTA
- copii (4-6 ani)
- minicadeti (7-9 ani)
- cadeti (10-12 ani)
- juniori (13-15 ani)
- seniori (+16 ani)
- mixt (open age)
PREMII
La categoria Solo, Duo si Trio fiecare participant primeste diploma si trofeu, la categoria formatii fiecare participant primeste diploma si medalie, iar institutia (coordonatorul formatiei) primeste un trofeu/ institutie.
PREMII SPECIALE:
- trofeul festivalului pentru cea mai numeroasa formatie
- trofeul festivalului pentru cele mai frumoase costume
- trofeul festivalului pentru cea mai buna impresie artistica
* Premiile speciale vor fi postate pe site urmatoarea zi, iar pentru a intra in posesia acestora, coordonatorul este asteptat sa le ridice de la sediul Asociatiei, sau la solicitarea acestuia vor fi trimise prin curier/posta.
* Numeroase alte premii oferite de juriu/sponsori/ parteneri in functie de originalitate, creativitate, spectaculozitate sau alte caracteristici (premiile acestea vor fi oferite in ziua festivalului sau trimise ulterior)
REGULI GENERALE :
- Staff-ul – va va sta la dispozitie pentru orice informatie doriti sau daca aveti nevoie de ajutor. Membrii staff- ului vor fi recunoscuti dupa
- O formatie trebuie să aibă obligatoriu în componenţă minim 5 persoane;
- Ordinea intrării echipelor este stabilită de organizatori şi va fi postata pe site-ul: festivaltriumf.ro pana la data de 27.03.2022 ora 20:00;
- În componenţa echipei pot fi fete, băieţi sau mixt;
- Participanţii sunt direct responsabili de calitatea muzicii şi a suporturilor muzicale;
- Limbajul abuziv, expresiile vulgare şi violente sau care sugerează violenţa sunt interzise în realizarea coregrafiilor
- Muzica trebuie trimisă pe mail: TRIUMFDANCEFESTIVAL@GMAIL.COM până la data de 20.03.2023 ora 20:00 (va rugam precizati in mail numele trupei participante si numele melodiei), precum si adusă pentru verificare în ziua festivalului în format mp3 şi audio pe stick.
- Organizatorii isi rezerva dreptul de a refuza inscrierea unei trupe, ca urmare a unui comportament neadecvat , precum si dupa atingerea numarului maxim de participanti/ moment artistice.
- În cazul în care, din varii motive, un concurent sau o echipa înscrisă îşi anulează participarea la festival, aceştia nu vor beneficia de rambursarea taxei de înscriere. De asemenea nu se restituie taxa de participare nici in cazul amanarii festivalului, aceasta fiid restituita doar in cazul anularii
- In contextul Covid-19, in cazul in care, din motive ce nu tin de organizatori, concursul nu se poate tine fizic la data comunicata initial, aceasta se poate amana pana cel tarziu la sfarsitul anului in curs sau se poate desfasura
- Ne rezervăm dreptul de a verifica vârsta participanţilor si dacă numărul participanţilor aflaţi pe scenă în timpul momentului artistic este egal cu numărul participanţilor înscrişi în
- Deciziile juriului trebuie respectate, având în vedere competenţa lor şi munca depusă care necesită o atenţie sporită. Nici un dansator sau oricare alt participant, nu poate perturba membrii juriului în timpul jurizării.
- Orice observaţie sau lipsa de respect faţă de un membru al juriului, va fi penalizată de către organizatorul competiţiei.
- Vă rugăm să păstrați curățenia, să nu blocați culoarele, casa scărilor și ieșirile de urgență.
- Sunt interzise materialele de recuzită care aduc deservicii altor participanţi, (ex. ulei, puf, pudra de talc, etc), efectele speciale, cum ar fi: foc deschis sau foc de artificii.
- Accesoriile sunt permise, atâta timp cât sunt aşezate rapid înaintea începerii coregrafiei şi scoase de pe scenă la sfârşitul numărului de către
- Prin înscrierea la concurs, participanţii (dansatorii, profesorii, antrenorii, coregrafii) îşi dau acordul ca organizatorii să folosească orice conţinut media în care acestia apar (fotografii, clipuri video, etc).
- Participanţii nu vor avea dreptul să pretindă foloase materiale sau bani în schimbul conţinutului media în care aceştia apar.
- Insotitorul grupului este direct raspunzator de starea de sănătate cât şi de integritatea echipei cu care participă in cadrul festivalului, precum si de drepturile de autor pentru difuzarea melodiilor alese.
SECTIUNI
- Dans Modern
- Dans Popular
- Dans Sportiv
- Gimnastica Ritmica
- Gimnastica Aerobica
- Gimnastica Artistica
- Acrogym (gimnastica acrobatica)/ Acrodance/ Aerial GYM
- Aerobic step/ Aerobic dance
- Dans Contemporan
- Dans Tematic
- Musical
- Balet
- Latino
- Urban Dance (Streetdance, Hip Hop, Breakdance etc)
- Fantezie coregrafica
- Dans Majorete
- Dans de caracter (oriental, tiganesc, spaniol, polonez, rusesc, grecesc, etc)
- Jazz
- Etno Stilizat
- MTV Commercial
- DanceHall
- Popping Dance
- Skate Dance
- Open Dance (orice stil de dans care nu este cuprins in cele de mai sus)
Detaliile de ordin tehnic şi / sau organizatoric şi care nu sunt cuprinse în regulament vor fi soluţionate de către comitetul de organizare si postate pe site-ul : www.festivaltriumf.ro sau pe facebook : https://www.facebook.com/festivaltriumf/
Director Festival: Natalia Iavin: 0722839688;
Email: TRIUMFDANCEFESTIVAL@GMAIL.COM
Site: www.festivaltriumf.ro
Facebook: https://www.facebook.com/festivaltriumf/